martes, 24 de abril de 2012

Neutrala VS objetiboa

Zer da neutrala izatea? Zer da objetiboa izatea? Posible al da objetibitatea guztiz ezabatzea eta erabateko neutraltasuna lortzea?

Neutralitatea lortzen zaila den jarrera bat bezala definituko nuke eta aldi berean irakasleok lortu behar dugun  funtsezko balorea ere badela esango nuke. Haurren jokaerek eragin izugarria dute gure neutraltasunean, esaterako: haur batek ez baditu arazoak sortzen, nahiko argia bada, beti laguntzeko prest badago... argi dago gusturago egongo garela ikasten ez duen eta beti zirikatzen ari den haur batekin baino. Oraindik ez zait horrelako egoerarik suertatu eta guztin ohikoa den sentsazio bat dela dirudit baina pazientzia apur batekin jokatzea gustatuko litzaidake haurrei etiketak jartzen hasi baino lehen. Jarrera txarra duen haur bat begitan hartuz gero, jarrera txarra izaten jarraituko du. Zerbait egiten saiatu beharko ginateke hau alda dadin guk ere ume moduan jokatu beharrean.

Bestalde, egin dudan azkenengo galderari erantzuna emanez, argi dago ezinezkoa dela objetibitatea ezabatzea baina ahalik eta nautralen izaten saiatu beharko ginateke irakasle izango garen aldetik.

No hay comentarios:

Publicar un comentario